pátek 5. dubna 2013

Prostírání pro mamku

Dneska má  moje mamka narozeniny a to by nebylo, abych ji taky něco nespíchla :) Nakazila jsem se na blogu paní Katky a ušila ji dle Love Bellet farbics prostírání. To větší se mi trochu zvlnilo, protože tam má být pevná výtuha a já jsem ji neměla tak jsem tam šoupla slabý vatelín no a jak jsem to na konci propařila žehličkou, tak se mi udělaly vlny jak na moři :), ale to nevadí a do těch menších už jsem dala sakon a ten byl poslušnější. Stejně tak se mi líbí a škoda, že jde z domu :). Taky si plánuji ušít, ale jak se znám tak si ušiju prdlajs. Tak mám dalšího kostlivce :) mějte hezký den Mirka



3 komentáře:

  1. Moc hezké prostírání, přesně moje barvy.

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuji, vcera jsem ho predala a radost byla velika, tak to zahreje na srdicku, stejne jako mily komentar :)

    OdpovědětVymazat