pondělí 17. června 2013

Josífek pro Leoška k svátku

No tak, jak mi manžel vždycky říkal, že mě naši potrestali tím, že mám svátek 5.4 a narozeniny hned 11. člověk děla furt ty samé chyby :) Leošek se narodil 4.5 a svátek má 19.6 tedy za měsíc a Vítek se narodil 25.5 a svátek měl teď v sobotu. Tudíž už se našim nemůže divit, že se jim prostě libilo mé jméno a nemohly za to že se je v kalendáři hned týden před tím než jsem se narodila :). Prostě naši kluci maji svátek a narozeniny hnedka za sebou :).
Když Leošek viděl toho Dynoška pro Leoška tak mi smutně povídá a mě taky ušijuješ Dynoška?? no co s ním mám dělat říkám si.....,ale aby jsme to doma neměli jak v pravěku našla jsem si v čas. od Belletky krokokýla Josífka a ten zvítězil, teda šil se hůře než Dynošek protože má 4 nohy a ty mi dali zabrat a vůbec mě nebavily. Výsledek sami vidíte a dneska se jdu pustit do sukně pro sebe. No a když jsem doma prohlásila, že si ušiju sukni tak mi manžel povídá a mě taky něco ušiješ??? tak třeba taky dojde na něj, a na jeho sukni :). Krásnej den přeji :)



4 komentáře:

  1. Jé, a ty černý zubiska jaký má:-))) Hmm, asi bych ho taky mohla malýmu ušít:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. No musim rict ze mi dal trochu zabrat:) zubiska meli byt svetla, ale moje lenost,.... nahradila jsem latku filcem a ten jsem doma mela jen sedy a hnedy. ale co vypadaj jako zkazene :)

    OdpovědětVymazat