neděle 19. ledna 2014

Konečně něco pro mě :)

Po vánočním lenošení jsem se opět dala do práce a tvoření a začala jsem u sebe..... podle Bellet jsem si ted o vikendu ušila super tašku přes rameno do práce, když chodím po lidech mám plné ruce a tahle taška bude ideální, No a na druhou ma objednané látky. Vybrala jsem si multifunkční tašku z knihy co jsem dostala od Ježíška, tu budu mít na věci když vezu děti k našim. Na plenky, pití a jídlo, náhradní oblečení,......a spustu dalšího.
No a teď se budu zase chvilku věnovat restům. Diky za nakouknutí papa :)

4 komentáře:

  1. Jsi pilná švadlenka!
    O tý multifunkční tašce taky přemýšlím:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Prima taška. jsem zvědavá na tu multifunkční tašku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. V te knize od Lisy Lamove jsou krasne veci, ale to vite takovy postupy jako ma Ivanka v Merine to nejsou, ale diky jeji skole to snad dam nejak do kupy :) dneska mi prisla latka...., ale jeste me ceka jeden mantinel pro sousedovic miminko :) a pak zase bude rada na me :)

    OdpovědětVymazat